השיטה הסוקרטית לכתיבת בריף מדויקבעבודתי המתמשכת עם מגוון לקוחות, אני מוצאת את עצמי מצטרפת לתהליכי חשיבה או מהלכים אסטרטגיים בשלבים שונים של הפעילות השיווקית.קרא עוד >>
מה הסיפור שלך?שבוע הספר בפתח וזו הזדמנות לספר לכם על כישורי היצירה הספרותיים של איש השיווק או לדון בשאלה-האם איש השיווק הוא סופר?קרא עוד >>
אסטרטגיה דיגיטלית ונקודת האפס הצרכנית – ZMOTבתחילת דרכי קיבלתי מגוון הצעות להצטרף ליחפנים אשר הסתובבו במשרדי הפרסום וליקטו תקציבים קטנים לפרסום באינטרנט.קרא עוד >>
7 טיפים שיווקיםפעם מזמן לפני הרבה שנים למנהל השיווק הספיקו שתי ידיו כדי לנצח על המערכה. היו לו את ארבעת ה-P, שלושה סגמנטים (חרדים, רוסים וערבים), שני ערוצים מסחריים ואחד אלוהינו (אל ריס).קרא עוד >>